Saturday, August 6, 2016

Allie & Bell Superman Tee Blue


Allie & Bell Superman Tee Blue
size :
1-2y Available
2-3y Available
3-4y Available
4-5y Available
5-6y Available

*Logo "S" printed silver color

Price:RM10.00!!





T-shirt knak-kanak murah

Sunday, July 31, 2016

Luggage Bag-Corak Zebra


Luggage Bag-Corak Zebra 

Cantik sgt corak ni pada mata sy lah..sy memang suka corak belang2 .setakat ni kalau kat pasaran luar sy tak pernah nampak lagi...pening org tengok ..dlm hati agak2 dia beli kat mana agaknya..nak beli gak..hihihi..
*lebih2 pulak sy ni yaa..perasaan ..

o.k harganya sama je mcm sebelum ni jual murah2 sudah 

Size : 20inci
Price : RM149
* tak termasuk postage

Postage RM15 utk Semenanjung.

Penghantaran adalah menggunakan khidmat Gdex utk item ni sbb murah.tapinya ada sesetengah kawasan mcm felda2 dan pendalaman dia tak hantar sampai kerumah kena pergi pjb diaorg..

*kalau pakai pos laju mereka kira pakai metrik mau jejak rm30-rm40..huhuhu sanggup ke...

jom layan lagi pic dibawah





Berminat boleh Whatsapp sy di 014-356 6837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Luggage Bag size 20 inci,Luggage Bag murah ,

Saturday, July 30, 2016

Jumping Beans -01


Jumping Beans -01
Size :
12mth Available
18mth Available
 24mth Available
3y sold out
4y Available

Price:RM30.00 

Harga Runtuh : RM25


*harga tidak temasuk postage





Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com 


Jumping Beans -02


 Jumping Beans -02
Size :
12mth sold out
18mth Available
 24mth Available
3y sold out
4y Available
 

Price:RM30.00

Harga Runtuh : RM25
*harga tidak temasuk postage
 





Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com 

Monday, April 25, 2016

Guess Shirt-01

Guess Shirt-01
Size :
2y Available
3y Sold out
4y Available
5/6y Sold out
6x  Sold out

Price:RM28!! 


Click the picture to enlarge

Click the picture to enlarge

 Click the picture to enlarge

 Click the picture to enlarge

 Click the picture to enlarge

 Click the picture to enlarge

Click the picture to enlarge

Kemeja Kanak-kanak

 Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Guess Shirt-03


Guess Shirt-03
Size :
3y Available
4y Available
5sold out
6y Available
7y sold out

Price: RM28.00













baju raya kanak-kanak 2016,baju kemeja kanak-kanak lelaki

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com 

Guess Shirt-04



Guess Shirt-04
Size :
3y Available
4y Available
5y Available
6y Available
7y Available

Price: RM28.00










Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Kemeja kanak-kanak lelaki,Guess 

Ferrari T-shirt-red color


Ferrari T-shirt-red color
Size:
1y Available
2y Sold Out
3y
Available
4y Available
5y
Sold Out

 Price RM29/pcs






Click the picture to enlarge


T-shirt kanak-kanak

 Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Kemeja Burberry kanak-kanak -30

 Kemeja Burberry kanak-kanak -30
Size:
18-24mth Sold out
2y Sold out
 3y Available
4y Available
5y Available
 6y Sold out

Price RM28.00






baju raya kanak-kanak 2016,baju kemeja kanak-kanak lelaki

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Orders

Macam mana nak order senang je emailkan ke hanibbcollection@yahoo.com Hantarkan butiran seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat:
No.Tel:
Item(s) code & Quantity:

Do you like my blog?