Friday, September 30, 2016

Burberry Shirt -10

Burberry Shirt -10
Size :
5y Available 1pcs

Price RM28.00

Now Only RM19!!





baju raya kanak-kanak 2016,baju kemeja kanak-kanak lelaki

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Thursday, September 29, 2016

Adidas Hoodie Sweater-3

Adidas Hoodie Sweater-3
(2pcs= Sweater + pants)
Size: 
90/12-18mth Available Quantity (1 pair)
100/2-3y Available Quantity (1 pair )

  Price :RM49

Free postage for this item 

Rare Edition - 01

Rare Editions - 01
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

Price RM38.00

Cantik sgtlah baju ni..kain cotton sgt selesa pd kanak-kanak...
sy sambar 1psg untuk ank saya dulu 
^_^ wee wee...

semak carta size 
















Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Rare Editions - 02


Rare Editions - 02
Size :
6mth Available
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
24mth Available

*size standard


Price RM38.00

aduhai ..bergaya sungguh si comel bila memakai baju ini..jalur2 kuda belang macam Nur Fatihah pakai dlm cerita "dia isteri luar biasa"













branded kids clothes ,pakaian kanak-kanak berjenama



Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com


Rare Editions - 03

Rare Editions - 03
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

*size standard


Price RM38.00

yg ini pun tak boleh tahan tengok...sebiji2 cupcake melekat pada baju...













baju kanak-kanak berjenama,branded kids clothes

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Rare Editions - 04

Rare Editions - 04
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

Price RM38.00

Design keluaran rare edition memang terbaiklah...bergaya sungguh.... 












semak carta size

branded kids clothes,baju kanak-kanak berjenama


Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com


Orders

Macam mana nak order senang je emailkan ke hanibbcollection@yahoo.com Hantarkan butiran seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat:
No.Tel:
Item(s) code & Quantity:

Do you like my blog?