Thursday, March 19, 2015

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -06

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -06
size:108x85cm
100% Cotton

Available
 Price RM69.00
 Back View

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -03

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -03
size:108x85cm
100% Cotton 

Available
Price RM69.00
 Back View

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -08

Tilam Bayi/baby quilt/baby comforter-08
size: 108x85cm
100% Cotton

Available
Price: RM69.00


Back view

Tilam Bayi

Tilam Bayi/baby quilt/baby comforter-09

Tilam Bayi/baby quilt/baby comforter-09
size: 108x85cm
100% Cotton

Available
Price: RM69.00



Back view

Tilam bayi

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -01

Masih tercari-cari tilam bayi/baby quilt/baby comforter ....kini kami ada...Dengan design menarik ,selesa serta size yg besar pasti  si manja suka...yang pasti harganya pun murah..


 Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -01
size:108x85cm
100% Cotton

Available
Price RM69.00

Back View

Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -10


 Tilam bayi/baby quilt/baby comforter -10
size:108x85cm
100% Cotton

Available
Back view

Tilam Bayi / Baby Quilt

Tuesday, March 17, 2015

Fisher-Price Diaper Bag

Fisher-Price Diaper Bag
Diaper Bag nie adalah pilihan terbaik bagi ibu-ibu untuk bubuh segala kelengkapan bayi .Didatangkan dengan corak yang menarik sesuai utk bayi perempuan mahu pun lelaki .Warna coklat pulak adalah satu kelebihan dimana bag tidak mudah nampak kotor...Tali bag pula boleh di laras mengikut kesesuai ibu apabila dipakai.Kiri dan kanan mempunyai poket..boleh lah bubuh botol susu atau tarmos..
Dibahagian dalam bag sangat luas..terdapat juga poket berzip pada dinding bag,senaglah nak bubuh duit bila org menyumbang utk ank hahaha..

Harga : RM58.00




Now : RM48.00!!
Available!!


Hello kitty luggage- Light blue

Hello Kitty Luggage Bag
Light blue color

Sesuai sgt dipakai utk kanak2 dan golongan dewasa yg meminati karakter Hello kitty nie..

Size 20" Price : RM149.00 Sold Out
Size 24" Price : RM199.00 Available

Penghantaran adalah menggunakan khidmat Gdex utk item ni sbb murah.tapinya ada sesetengah kawasan mcm felda2 dan pendalaman dia tak hantar sampai kerumah kena pergi pjb diaorg..

*kalau pakai pos laju mereka kira pakai metrik mau jejak rm30-rm40..huhuhu sanggup ke...

Ni cerita gdex postage untuk semenanjung aje ya...

size : 20" postage RM15.00
size : 24" postage RM18.00








Bag balik kampung,Bag Hello Kitty

Hello Kitty Luggage Bag - Light Pink color

Hello Kitty Luggage Bag
Light Pink color

Sesuai sgt dipakai utk kanak2 dan golongan dewasa yg meminati karakter Hello kitty nie..

Size 20" Price : RM149.00 Available
Size 24" Price : RM199.00 Available

Penghantaran adalah menggunakan khidmat Gdex utk item ni sbb murah.tapinya ada sesetengah kawasan mcm felda2 dan pendalaman dia tak hantar sampai kerumah kena pergi pjb diaorg..

*kalau pakai pos laju mereka kira pakai metrik mau jejak rm30-rm40..huhuhu sanggup ke...

Ni cerita gdex postage untuk semenanjung aje ya...

size : 20" postage RM15.00
size : 24" postage RM18.00



Bag balik kampung,Bag Hello Kitty

Hello Kitty Luggage Bag - Hot Pink color

Hello Kitty Luggage Bag
Hot Pink color

Sesuai sgt dipakai utk kanak2 dan golongan dewasa yg meminati karakter Hello kitty nie..

Size 20" Price : RM149.00 Sold Out
Size 24" Price : RM199.00 Available

Penghantaran adalah menggunakan khidmat Gdex utk item ni sbb murah.tapinya ada sesetengah kawasan mcm felda2 dan pendalaman dia tak hantar sampai kerumah kena pergi pjb diaorg..

*kalau pakai pos laju mereka kira pakai metrik mau jejak rm30-rm40..huhuhu sanggup ke...

Ni cerita gdex postage untuk semenanjung aje ya...

size : 20" postage RM15.00
size : 24" postage RM18.00




Bag balik kampung,Bag Hello Kitty

Orders

Macam mana nak order senang je emailkan ke hanibbcollection@yahoo.com Hantarkan butiran seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat:
No.Tel:
Item(s) code & Quantity:

Do you like my blog?