Tuesday, May 26, 2015

Rare Editions - 04

Rare Editions - 04
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

Price RM38.00

Design keluaran rare edition memang terbaiklah...bergaya sungguh.... 

semak carta size












baju kanak-kanak perempuan 2015,baju raya kanak-kanak 2015

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com




Rare Editions - 03

Rare Editions - 03
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

*size standard


Price RM38.00

yg ini pun tak boleh tahan tengok...sebiji2 cupcake melekat pada baju...












baju kanak-kanak perempuan 2015,baju raya kanak-kanak 2015

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Rare Editions - 02

Rare Editions - 02
Size :
6mth Available
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
24mth Available

*size standard


Price RM38.00

aduhai ..bergaya sungguh si comel bila memakai baju ini..jalur2 kuda belang macam Nur Fatihah pakai dlm cerita "dia isteri luar biasa"











baju kanak-kanak perempuan 2015,baju raya kanak-kanak 2015


Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com


Rare Edition - 01

Rare Editions - 01
Size :
6mth Available
9mth Available
12mth Available
18mth Available
2y Available
3y Available

Price RM38.00

Cantik sgtlah baju ni..kain cotton sgt selesa pd kanak-kanak...
sy sambar 1psg untuk ank saya dulu 
^_^ wee wee...

semak carta size 















baju kanak-kanak perempuan 2015,baju raya kanak-kanak 2015

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Monday, May 11, 2015

Carters Romper 5 in 1-#1,#2,#3

Carters Romper 5 in 1-#1
Sold Out!!

Carters Romper 5 in 1-#2
Long sleeve
Size : 9mth
(7.5-9.3kg)
 Available 
  
Carters Romper 5 in 1-#3
Long sleeve
Size : 9mth (7.5-9.3kg)

Sold Out!!

Price RM35/pack

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Monday, May 4, 2015

Carters Romper 5 in 1 Long sleeve -#30,#31,#32

Carters Romper 5 in 1-#30
  Long sleeve
Size : 3mth (3.6-5.7kg)
Available

Carters Romper 5 in 1-#31
Long sleeve
Size : 3mth (3.6-5.7kg)
 sold out

  
Carters Romper 5 in 1-#32
Long sleeve
Size : 9mth (7.5-9.3kg)

sold out

Price RM35/pack

Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Thursday, April 30, 2015

Skinny Jeans- Warna biru laut

Skinny Jeans
Warna biru laut
Size:
3y Available
4y Available
5y Available
6y Available
7y Available

Price: RM26.00

Now only RM20.00!!










Berminat boleh Whatsapp sy di 014-3566837 atau email sy di hanibbcollection@yahoo.com

Jeans kanak-kanak perempuan,Skinny Jeans

Orders

Macam mana nak order senang je emailkan ke hanibbcollection@yahoo.com Hantarkan butiran seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat:
No.Tel:
Item(s) code & Quantity:

Do you like my blog?