Friday, November 17, 2017

Blog Hani BB Collection di godam

As'salammualaikum dan selamat sejahtera...

Lama sudah blog ini tak beroperasi.Dah bersawang gamaknya....kesibukkan menguruskan hal rumah tangga dan menjlnkan perniagaan lain membuatkan blog ini terabai.Bunyi mcm perniagaan besar sgt walhal sama je online biz kecil-kecilan ..hahaha... Pagi ini tergerak hati untuk google blog sendiri....tiba2 terpandang satu blog yg seakan sama dengan blog saya....Nama blog tersebut Hani BB Cutes Collection
Apabila saya cuba menerjah masuk ke blog tuan tanah alangkah terkejutnya saya...hampir keseluruhan isi  kandungan blog tersebut sama dengan saya....yang membezakan adalah no telefon tuan tanah kedaung dan email sahaja tidak sama...bagaimana ini boleh berlaku...semua pic jualan dan detail di copy.Apabila klik sahaja tajuk ada juga pautan terus ke halaman blog saya .
Harap ada yg tidak tertipu oleh blog tersebut.Berhati2 ya..



Hani BB Cutes Collection penipu besar...puii!!


0 comments:

Post a Comment

Orders

Macam mana nak order senang je emailkan ke hanibbcollection@yahoo.com Hantarkan butiran seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat:
No.Tel:
Item(s) code & Quantity:

Do you like my blog?

Free advertising